Friday, March 23, 2012

Cuti2 . .cmni . . Entahla ~

Assalamualaikum , Hallo - Hallo
" Harap Maaf , Nombor Yang Anda Dail tiada Di Dalam Dunia Ini "
Biar betul ???
Cuti begini , aku sibuk la sikit . sikit jea .. bukan suri rumah FULLTIME ea . .
Kalau mak aku sibuk sgt smpai tak terbuat keje tuh . . Aku tolong ler sikit2 ..  Sikit2 lame2 jd bukit pe . kan ?
Aku kesian gak kt mak aku , serabut dok mikir pelajaran die , plajaran adik2 , keje umah lagi . . kan2 , jadi mesti korang pun akn wt perkara yg same cm aku kan ? korang kan anak2 yg baik sume :)
InsyaAllah . . past hari 2 problem adik2 plak . . sebenarnye aku xde idea nk tulis hari nie . . harapannye nk kongsi ilmu yg ringkas to bermakna . . tp tulah . bila xde idea ape aku nk kongsi kan . jadi aku harap sume jadikan hari nie lbh baik dr semalam ye . .  jgn lupa . .penentu kejayaan besok bermula dr hari ini . bukan esok baru nk mula . . okey ?? haha . aku terpaksa chow sbb adik aku nk belasah men game kt lappy aku skang . .  sweet day guys :DD

No comments: