Friday, November 4, 2011

Meow2 .. Budak cute Saya ..^^

Assalamualaikum .. Hee .. Pagi yang ceria sgt .. Tak tahulah nape .. Semoga berterusan ..
Hoho .. Hari ni mao Cakap pasal meow2 saya .. Hehe ..
Budak ni saya panggil adik sbb da lama dah dgn family saya ..

Ciri-ciri dan karakter meow2 adalah seperti berikut :

1) Mata die cm sombong .. sape tengok die .. mesti kene panahan jeling .. hehe

2) Suare die mahal .. jarang dpt dgr .. tp ble sekali dgr suare dye .. MELT!!

3) Wane tompok2 .. xD

4) Dye xkn pernah g dapur .. xkn kcu brg2 kt dapur .. even kt dapur ade mcm2 ikan.. hehe .. tak tahulah tp       dye xkn ke dapur

5) Meow saya 'pembersih' .. die xkn masuk rumah dlm keadaan kotor .. comot2 ..^^

6) Die suke tdo dlm bakul .. atas tilam yang empuk .. sofa yg empuk .. hee

7) suke mkn whiskas .. tp Science Plan lg elok .. mkn ikan .. cm bese .. tp die xsuke mkn ayam .. daging ..dan Ikan keli ..tak pandang woo~

8) Manje sgt2 ..

9) Kebanyakan ciri2 die same dgn mummy dye .. tak banyak lari .. hehe .. mummy dye pun cm dye la ..ugak ..
10) Haha .. yg ni paling jeles .. die paling manje dkt ayah .. hari2 ikut ayah g kebun .. kt bwh umah jew ( kecik je kwsnnye) .. pendek kata memg mnje sgt dkt ayh .. mybe sbb ayah selalu belai die .. hari2 ayah bg mkn kt die .. hari2 ayh panggil name dye .. mane tak nye  kn3 :)

Ngantuk laa ..

ZZzzzzzzZZ..

Mamam dgn ayah .. huhu
sekian jela .. hehe .. jumpe lg ^^.

No comments: